Ik heb een bouwdepot in mijn financiering. Hoe dien ik facturen in?
De procedure voor het indienen van facturen voor het bouwdepot is als volgt:
- U tekent de factuur voor akkoord.
- U mailt de getekende factuur naar boekhouding@mogelijk.nl met het verzoek de factuur te laten betalen door de financier.
- Mogelijk mailt de factuur naar uw investeerder met het verzoek de gelden over te maken naar Stichting Mogelijk.
- Stichting Mogelijk betaalt direct na ontvangst de gelden door aan de aannemer.
- De betaling is op het eerstvolgend maandoverzicht zichtbaar.
- De termijn wordt volledig rentedragend op de dag dat de gelden zijn overgemaakt door de investeerder aan Stichting Mogelijk.
Andere veelgestelde vragen
- Hoe lang duurt de aanvraag van een vastgoedfinanciering bij Mogelijk?
- Hoe werkt het aanvragen van een zakelijke hypotheek?
- Wat zijn de kosten voor een aanvrager?
- Welke informatie moet ik als aanvrager aan Mogelijk verstrekken?
- Is financiering van bestaande- en nieuwbouw mogelijk?
- Is er een limietbedrag voor lenen?
- Hoe werkt boetevrij aflossen?
- Waarom moet ik als geldlener in privé meetekenen?
- Ik heb een financiering bij Mogelijk. Moet ik ieder jaar opnieuw mijn jaarcijfers weer indienen?
- Zijn mijn gegevens als aanvrager openbaar?
- Wat betekent rente vervaldag?
- Wat doet Mogelijk met mijn gegevens?