Bent u niet tevreden over onze dienstverlening?

Het verbeteren van onze dienstverlening is een continu onderdeel van de bedrijfsvoering van Mogelijk. Wij hechten daarom waarde aan uw ervaring. Voldoet onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen? Dan horen wij dit graag van u zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier, wij proberen direct met u te zoeken naar een oplossing. U kunt ons uiteraard ook bellen via: 0346 - 250 171 en vragen naar Antoinette Wagenbuur of Charlotte Engel.

Neem contact met mij op

 

Klachtenprocedure

Is uw probleem niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u een officiële klacht indienen. Uw klacht nemen we als volgt in behandeling:

  • U dient online uw klacht in. Het is van belang dat u dit doet binnen 12 maanden nadat het probleem is ontstaan.
  • Wij maken een klachtendossier aan, waarin we alle communicatie rondom uw klacht vastleggen.
  • Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht geven wij u inhoudelijk antwoord. Lukt dit niet binnen 14 dagen, dan nemen wij contact met u op.
  • Mochten wij aanvullende vragen hebben, dan nemen wij contact met u op zodat we uw klacht goed kunnen behandelen.
  • Klachten die we afwijzen, zijn ook beoordeeld door een medewerker die niet betrokken is geweest bij uw dossier.
  • De besluiten ten aanzien van uw klacht laten we u per mail weten.
  • Heeft u vragen over de besluiten, dan kunt u contact opnemen met de persoon binnen Mogelijk die uw klacht heeft behandeld. 

Uw klacht melden

U kunt uw klacht online melden met onderstaand formulier.

Klachtenformulier

 
Totaal gefinancierd:
€ 
Aantal gefinancierde objecten:
U kent ons o.a. van:
Het Financieele Dagblad
RTL Z
BNR Nieuwsradio

HomeKlachtenprocedure