Hoe werkt de leningadministratie van Mogelijk?

De leningadministratie van Mogelijk wordt opgestart zodra de hypotheekakte is gepasseerd bij de notaris. Wij boeken de akte in en zorgen ervoor dat de geldnemer maandelijks tussen de 10e en 15e van de maand een maandoverzicht ontvangt met een specificatie van de rente en aflossing van die maand. Aan het einde van iedere maand worden de rente, aflossing en administratiekosten automatisch geïncasseerd bij de geldnemer. Iedere eerste werkdag van de maand stort Mogelijk de bedragen, verminderd met het factorloon, door naar de investeerders. Per e-mail ontvangt de investeerder een betalingsspecificatie. Aan het begin van ieder kalenderjaar stuurt Mogelijk alle geldnemers en investeerders een jaaroverzicht. 

Andere veelgestelde vragen

Totaal gefinancierd:
€ 
Aantal gefinancierde objecten:
U kent ons o.a. van:
Terug naar het overzicht

HomeFAQAlgemeenHoe werkt de leningadministratie van Mogelijk?