Direct contact

Neem gerust contact met ons op, wij staan met plezier voor u klaar.

Algemeen
0346 – 250 171
Fondsbeleggen
0346 – 264 664
Leningbeheer
0346 – 796 154

Zo wil wereldhave winkelcentra aantrekkelijker maken

Over deze aflevering

De Nederlandse winkelstraten en winkelcentra staan onder druk. Hoe zorg je ervoor dat ze aantrekkelijk blijven voor bezoekers én investeerders? Zo pakt Wereldhave dat aan.

Deze aflevering in het kort

  •  Wereldhave investeert in de vernieuwing van Nederlandse winkelcentra.
  •  Beleving en maatschappelijke functies worden steeds belangrijker.
  •  Wethouder uit Heemskerk: ontwikkelaar mag maximaal 2% winst maken

De manier waarop we winkelen is de afgelopen 20 jaar drastisch veranderd. Online shoppen is niet meer weg te denken en dat heeft gevolgen gehad voor fysieke winkelcentra, waarvan een flink aantal te kampen heeft met leegstand. Toch ziet Wereldhave volop kansen, vertelt Wereldhave-CEO Matthijs Storm. Het beursgenoteerde vastgoedbedrijf beheert in Nederland, België en Frankrijk en werkt hard aan de transformatie ervan. De focus ligt niet alleen meer op retail, maar ook op horeca, zorg en sport. Door deze mix moeten winkelcentra uitgroeien tot plekken waar mensen graag langer verblijven en meer besteden. De vastgoedbelegger gebruikt hiervoor een nieuwe naam: het Full Service Center.

Luister de aflevering


Terug naar overzicht