Fonds 10 is nu geopend voor inschrijving. Kom naar een van onze kennissessies of lees meer over fondsbeleggen
Direct contact

Neem gerust contact met ons op, wij staan met plezier voor u klaar.

Algemeen
0346 – 250 171
Fondsbeleggen
0346 – 264 664
Boekhouding
0346 – 796 154

De kracht van online gemak en persoonlijk contact

“Wat ik het mooiste vind aan mijn werk bij Mogelijk, is dat wij altijd denken in oplossingen. In wat wél kan. Daardoor kunnen wij onze klanten, die op zoek zijn naar een zakelijke hypotheek, vaak verder helpen. Wij starten altijd vanuit een ‘ja’. Dat geeft energie en ik merk dat klanten vaak opgelucht en blij verrast zijn omdat onze aanpak wezenlijk anders is”, vertelt Eduard Bosch, Klantsupporter bij Mogelijk Vastgoedfinancieringen.

Het Klantsupport-team vormt het eerste aanspreekpunt voor ondernemers, investeerders, vastgoedbeleggers en intermediairs. “Laatst had ik een intermediair aan de lijn die zijn waardering uitsprak over het feit dat hij bij Mogelijk altijd direct iemand aan de lijn krijgt met vakinhoudelijke kennis. Wij kennen geen call center, de lijnen zijn bij ons uitermate kort. Degene die je aan de lijn krijgt heeft kennis van de producten, maar we snappen ook dat klanten graag soepel en snel geholpen willen worden. Daar is onze aanpak volledig op gericht. Daarbij worden we ondersteund door moderne technologie en geavanceerde software”, vervolgt Eduard.

Wij nemen klanten bij de hand

Mogelijk biedt twee soorten zakelijke hypotheken: De Ondernemershypotheek ten behoeve van de financiering van bedrijfspanden en De Verhuurhypotheek voor vastgoedbeleggers. “De Verhuurhypotheek voeren wij vanaf begin 2020. Voor de professionele vastgoedbelegger is het prettig dat hij direct, zonder intermediair, zijn zakelijke hypotheek kan afsluiten. Het afsluitproces is een combinatie tussen online gemak en persoonlijk contact. Het Mogelijk-team neemt de klant bij de hand met als doel snel en efficiënt de financiering rond te krijgen.”

Klantbelang is onze focus

“Het leukst vind ik het om mij te verdiepen in de exacte wensen van onze klanten. Mensen zitten vaak vol verhalen en zijn enthousiast over hun plannen. Het is mooi dat wij een bijdrage kunnen leveren in het realiseren van hun doelen en ambities. Daarbij is het onze kracht om zaken die net even anders zijn dan anders, toch geregeld te krijgen. Ik vind het heerlijk dat wij bij Mogelijk ons altijd eerst focussen op het klantbelang. Dat geeft energie en maakt dat we, uiteraard binnen de kaders, veel mogelijk kunnen maken”, besluit Eduard.