Ik heb een bouwdepot in mijn financiering. Hoe dien ik facturen in?
De procedure voor het indienen van facturen voor het bouwdepot is als volgt:
- U tekent de factuur voor akkoord.
- U mailt de getekende factuur naar beheer@mogelijk.nl met het verzoek de factuur te laten betalen door de financier.
- Mogelijk mailt de factuur naar uw investeerder met het verzoek de gelden over te maken naar Stichting Mogelijk.
- Stichting Mogelijk betaalt direct na ontvangst de gelden door aan de aannemer.
- De betaling is op het eerstvolgend maandoverzicht zichtbaar.
- De termijn wordt volledig rentedragend op de dag dat de gelden zijn overgemaakt door de investeerder aan Stichting Mogelijk.
Andere veelgestelde vragen
Hoe lang duurt de aanvraag van een vastgoedfinanciering bij Mogelijk?
Hoe werkt het aanvragen van een zakelijke hypotheek?
Wat zijn de kosten voor een aanvrager?
Welke informatie moet ik als aanvrager aan Mogelijk verstrekken?
Is financiering van bestaande- en nieuwbouw mogelijk?
Is er een limietbedrag voor lenen?
Hoe werkt boetevrij aflossen?
Waarom moet ik als geldlener in privé meetekenen?
Ik heb een financiering bij Mogelijk. Moet ik ieder jaar opnieuw mijn jaarcijfers weer indienen?
Zijn mijn gegevens als aanvrager openbaar?
Wat doet Mogelijk met mijn gegevens?
Financieren jullie mijn object?
Doe binnen 1 minuut vrijblijvend de quickscan en hoor binnen 2 werkdagen welke leensom haalbaar is.
Start direct de quickscan
Totaal gefinancierd:
€
Aantal gefinancierde objecten: